Обмін і повернення
Повернення товару В.1.0.
Повернення товару здійснюється протягом 14 днів календарних днів з моменту видачі товару (дата та число вказані у документі, що підтверджує покупку).
В.1.1. Повернення приймається у випадках:
- заводський брак;
- невідповідність замовленому товару.
В.1.2. Процедура повернення товару:
- Ви відправляєте товар до нас.
- Після отримання продукту протягом 1-2 робочих днів проводиться його огляд і визначення можливості або неможливості повернення (дивитися пункти В.1.3., В.1.4.).
- Усі витрати по поверненню відбуваються за рахунок покупця, крім випадків, зазначених у пункті В.1.1 та за дотримання правил, перерахованих у пункті В.1.3.
В.1.3. Додаткові вимоги:
- товар не використовувався;
- збережений товарний вигляд (у тому числі пломби та ярлики) й інші споживчі властивості;
- збережена заводська упаковка в хорошому стані;
- наявний документ, що підтверджує факт придбання товару.
В.1.4. Повернення НЕ приймається у випадках:
- використання товару;
- порушення цілісності упаковки;
- порушення заводської комплектації;
- наявності механічних пошкоджень;
- при пошкодженнях пов'язаних із неправильною експлуатацією товару;
- відсутності документу, що підтверджує факт придбання товару.
Обмін товару В.2.0.
Обмін товару здійснюється протягом 14 днів календарних днів з моменту видачі товару (дата і число вказані в документі, що підтверджує покупку).
В.2.1. Обмін товару здійснюється у разі, якщо він не підійшов за формою, габаритами, фасоном, розміром або кольором.
В.2.2. У випадку, якщо у день звернення в компанію FurniSet аналогічний товар відсутній можна зробити наступне:
- придбати на витрачену суму інші товари з каталогу;
- залишити гроші на рахунку для подальшого замовлення;
- попросити менеджера проінформувати, коли з'явиться товар, який вам необхідний.
В.2.3. Процедура обміну товару:
- Ви відправляєте товар до нас.
- Після отримання продукту протягом 1-2 робочих днів проводиться його огляд і визначення можливості або неможливості обміну (дивитися пункт В.2.4., В.2.5.).
- Всі витрати з обміну лягають на покупця.
В.2.4. Додаткові вимоги:
- товар не використовувався;
- збережений товарний вигляд (у тому числі пломби і ярлики) та інші споживчі властивості;
- збережена заводська упаковка в хорошому стані;
- є документ, що підтверджує факт придбання товару.
В.2.5. Обмін НЕ здійснюється в разі:
- використання товару;
- порушення цілісності упаковки;
- порушення заводської комплектації;
- наявності механічних пошкоджень;
- при пошкодженнях, пов'язаних з неправильною експлуатацією товару;
- відсутності документу, що підтверджує факт придбання товару.