Меню | Фільтри

Аксесуари для офісу

Сортувати за ціною:
Фурнітура для офісних меблів - це запорука ефективної роботи!
 
Головний критерій при виборі офісних меблів, це зручне і практичне її використання. В першу чергу від цього залежить якість роботи співробітників. Та й інтер'єр офісу або кабінету вказує на престижність фірми. Адже часто туди приходять клієнти і укладають з фірмою договори. Саме тому офісна фурнітура так важлива для будь-якого офісу. Так само дуже важлива довговічність. Найчастіше вона залежить саме від кріплення. Добре якщо великі конструкції, можна легко розібрати в разі переїзду.
 
Чим же відрізняється заводська збірка від власноручного?
 
Зазвичай при складанні меблів, виробник не робить якісь індивідуальні деталі. Все стандартно і однотипно. Готові елементи збирають за шаблоном. Тому в порівнянні з заводським виробництвом, складання меблів з фурнітури має багато переваг:
 
- меблі можна виготовити за власним ескізом;
- ви самі можете вибрати колір і фактуру майбутніх меблів;
- підібрати форму і розмір;
- можна підібрати меблі під стиль кімнати (наприклад корпоративні кольори);
- можливість контролювати якість меблів на всіх стадіях складання, і вносити зміни;
- ціни на багато нижче ніж за готовий товар.
 
Також у нас на сайті, можна купити плитні матеріали, що дозволить зібрати меблі від початку і до кінця. Кромочні матеріали в свою чергу, дають можливість збирати меблі різної форми, не втрачаючи при цьому своєї привабливості. 
 
Зараз на ринку велика різноманітність фурнітури, і можна легко втілювати будь-які свої фантазії. В інтернет магазині Furniset ви можете купити якісну фурнітуру за доступними цінами. Європейська якість виробів тільки у нас. Вдалої покупки!

+38 097 003 22 99
+38 093 003 22 99
+38 099 003 22 99
Facebook
YouTube
Instagram
Comodo SSL
Розробка сайту - FOBS
Copyright © furniset.com.ua
Вгору